Home » Blog » Jaaroverzicht 2018

Jaaroverzicht 2018

Wauw, wat was het weer een mooi fotografiejaar! Ik neem jullie graag mee in een terugblik op het afgelopen jaar.

Waar ik rustig aan begon vanwege de geboorte van ons zoontje eind 2017, kijk ik nu terug op een actief fotografiejaar met veel mooie, gezellige, liefdevolle en grappige momenten die ik mocht vastleggen. Voor veel families, gezinnen en mooie stellen mocht ik dit doen. Daarbij ben ik dit jaar begonnen met het maken van albums. Van klein – tot groot – van (mini-) albums met familiefoto’s tot aan professionele trouwalbums. Super tof!

Wat daarnaast veel indruk op mij heeft gemaakt is het vastleggen van een afscheid van een kindje (daarvan deel ik overigens niets). Hoe emotioneel en heftig dit ook is, ik vind het heel waardevol dat ik dit heb kunnen doen. Die foto’s spreken ook zo veel liefde en emotie uit, ik hoop dat deze foto’s en het album dat ik daarvan heb gemaakt mogen bijdragen aan het rouwverwerkingsproces..

Ook in 2019 hoop ik weer veel mooie dingen te kunnen doen met fotografie.
Hoe dit er uit zal gaan zien, dat zullen we wel zien.. Eerst zien wij uit naar de komst van een 4e wondertje in ons gezin eind april!

Kijk hieronder met mij mee naar een overzicht van 2018: